Les aventures de Maia

Maia se’n va a l’Amazones (Salamandra, 2004), d’Eva Ibbotson, és una novel·la d’aventures força aconseguida, amb una heroïna clàssica, personatges secundaris rodons, un escenari exòtic i una trama consistent i de ritme captivador. Positiva, amable i de bon llegir.
Anuncis

4 pensaments sobre “Les aventures de Maia

  1. Jo també la trobo molt recomanable. En general, m’agrada força la Ibbotson. Com a detall menor: no havia vist la portada anglesa, em sembla molt atractiva.

    Una salutació cordial

  2. Jo en tinc bona opinió. És potser la més completa que li he llegit, i també té més implicacions de crítica social (sense exagerar, però més que de costum). En un cert sentit és més rodona i fonda, menys divertiment.

Deixa un comentari

