Una història d’amor al Líban

Quan vaig llegir Les escales de llevant (La Campana), d’Amin Maalouf, ja em va semblar que allò del Liban deu ser molt complicat. De tant en tant visito el blog d’en Ferran, i aquesta complexitat ha quedat més que confirmada: només amb els diaris d’aquí no podem fer-nos una idea real del que passa allà. Tornant a la novel·la de Maalouf, la història d’amor d’Ossian, que és musulmà, i de Clara, que és jueva, no pot ser altra cosa que un drama en un paisatge dessolat. Però és també una novel·la d’heroisme i d’esperança. A mi em va agradar, i em va ajudar a veure amb altres ulls els titulars periodístics.
Anuncis

5 pensaments sobre “Una història d’amor al Líban

  1. Ramon, en Maalouf té un llibre que parla de la identitat de les persones, la seva naturalesa, com es desenvolupa… que val molt la pena. El vaig llegir fa anys (tenint en compte que en tinc 24, “fa anys” es refereix a 5) i no recordo el títol però era boníssim. Ja veuré si el trobo!!!

Deixa un comentari

