Un any de Kokamuskes

Doncs sí, un any sencer. No em pensava que això prengués tanta volada (em refereixo al blog: l’any ja hi comptava, que passaria, i ben ràpid!). No arribaré als 200 posts, perquè… bé, perquè no hi arribaré. Però, atenció, em quedaré en 181, que és gairebé la meitat de 365. O sigui, un per cada dos dies de l’any. N’estic molt cofoi. No tant del número (que també), sinó de les coses bones que m’he trobat passejant pel País del Kokamuskes: comentaris engrescadors, un grapat de blogs apassionants i, sobre tot, molt bona gent i alguns nous amics. Per què no dir-ho, l’objectiu principal, escriure sovint, també l’he aconseguit. Propòsits per a l’any vinent? Escriure més sovint, segur que no: no hi arribo. Potser actualitzar amb més continuïtat, i amb una mica més d’ordre. I alguna cosa més sobre la temàtica, però encara no en puc parlar, l’he de madurar.

Bon any a tots els que heu passejat per aquestes contrades literàries al llarg dels mesos, espero que ens seguim trobant per aquí.

Anuncis

8 pensaments sobre “Un any de Kokamuskes

  1. Ja veus, Ramon!! He tornat… espero fer-me els mateixos propòsits que tu.
    Moltes felicitats per Kokamuskes.
    Vam rebre a casa la teva felicitació (gràcies i més gràcies de part de tots)
    T’esperava amb frisança al cole, a la xarla sobre “Quintopino” amb els de 3rESO –els hi donc, vés per on, castellà– i els hi vaig dir que vas ser el meu profe de castellà…
    Quan serà? Espero que no te’n desiguis!!
    Una abraçada…
    sé que t’importa poc, però dissabte Nàstic-Girona… els gironins vindran en massa a la ciutat de Tarraco! (Com deia el tiet, “mai perdis les teves arrels”, i te’n recordis de nosaltres!!)

  2. Gràcies pels ànims i les felicitacions. El primer comentari, de la primera lectora, és clar!

    Jaume, espero passar per Girona al gener. Suposo que no vareu anar a veure el Nàstic… A part que el Girona va perdre (ja ho sento, però aquí estem contents), venir a Tarragona sense avisar seria molt lleig!

  3. Gràcies per les felicitacions. No m’atraparàs per dates, Ferran, però si això fos una cursa tu hauries guanyat fa estona. Àlex, ja m’abrigo bé, amb dues capes si pot ser (encara que no estiguem al febrer…).

  4. Ramon, felicitats per l’any dels Kokamuskes i moltes gràcies per la feina que fas al blog, ens ajudes a parar dos minuts per llegir els teus articles, sempre tant planers i clarividents. Felicitats per la feina feta i a seguir endavant!!!

    Una abraçada,

    Frank

    PD: El Nàstic ha de venir a Montilivi, ens hem apuntat el 3 a 0…

Deixa un comentari

