L’estepa infinita: de tot allò a tot això

De L’estepa infinita (Empúries, 2008), d’Esther Hautzig, no en diré l’argument, perquè alguns pensarien: “ah, un altre llibre sobre aquella època…”. En aquest sentit, sí, és un altre llibre sobre tot allò. Només dic que jo animaré molta gent (jove o no) a llegir-lo, perquè valorin coses tan senzilles i necessàries com tenir una casa, una mica d’intimitat, unes sabates, o la possibilitat de menjar més d’un cop al dia. Potser llavors els serà més fàcil adonar-se de tanta frivolitat “imprescindible”, o del dubtós “privilegi” de tenir de tot i més, per no dir massa. Ara, no penseu en un llibre trist i dramàtic. L’optimisme sobreviu a l’estepa siberiana, l’escriptora l’escampa per totes les planes. Ah, i abrigueu-vos, perquè tindreu fred.
Anuncis

6 pensaments sobre “L’estepa infinita: de tot allò a tot això

  1. El vaig tenir a les mans a la llibreria i no em vaig decidir!!
    Potser ara m’hi animo, abans , però, he d’acabar EL MISTERI…
    (una amiga meca també se l’ha comprat, t’hauré de demanar comissió!!!)
    Bon cap de setmana

  2. Retroenllaç: Una tria difícil per Sant Jordi « El país dels Kokamuskes

  3. Retroenllaç: L’estepa infinita d’Esther Hautzig « Soma

Deixa un comentari

