Llibres que m’agradarien per Sant Jordi

I doncs, quins llibres m’agradarien per Sant Jordi? En tinc uns quants de clissats, gràcies als consells de bons amics. Per exemple, fa temps que vaig al darrera de les Notes del capvesprol d’en Josep Pla (Destino, 2001). O la Divina comèdia de Dante, en la edició bilingüe de Joan F. Mira (Proa, 2000). Per no parlar del temptador estoig amb la Narrativa completa de Mercè Rodoreda (Edicions 62, 2008). I posats a demanar exquisideses, encara hi afegiria les Cartes completes entre Mercè Rodoreda i Joan Sales. Finalment, i amb moltes ganes, perquè me n’han parlat molt bé, Me voy con vosotros para siempre, de Fred Chappell (Libros del Asteroide, 2008).

Un o altre caurà. Tots no ho crec: la sobrietat és virtut, i la paciència també. Sense oblidar que hi ha crisi…

Anuncis

8 pensaments sobre “Llibres que m’agradarien per Sant Jordi

  1. Hola Ramon et segueixo a l’ombra i mai t’havia fet cap comentari. Però he decidit sortir de l’armari, que en el meu cas és un empotrat de tamany considerable i penso seguir els teus consells literaris.
    Una forta abraçada. Amunt i crits!

  2. Kweilan, em penso que ens hem trobat a L’espolsada. Un bon lloc per trobar-se, la setmana de Sant Jordi.

    Camaleó, has sortit d’un armari o del cau d’un duc? Un blog molt prometedor (amb 3 posts llegit, promet diversió com a mínim). Endavant les atxes!

Deixa un comentari

