Un llibre còsmic de veritat

Després de llegir aquesta recomanació, no vaig dubtar-ho gens: havia d’aconseguir com fos Còsmic (Cruïlla, 2009), de Frank Cottrell Boyce. Una vegada més, he agraït el bon ull del conseller. Com que la seva ressenya és prou clara, seré molt breu: en Frank Cottrell ha escrit una perfecta novel·la infantil d’aventures, amb elements de ciència ficció; alhora, ha fet un exercici brillant d’humor, exemplar en l’ús del diàleg i les descripcions (quines comparances tan genials!), i carregat de valors. Però sobretot, com diu a la dedicatòria, ens ha regalat un llibre inoblidable “sobre la màgia de ser pares”. Ah, i és un fart de riure. Còsmic, de veritat!
7 pensaments sobre “Un llibre còsmic de veritat

  1. T’haurien de fer cas, Espolsada. I els pares també, que aquest és un llibre per a tots. Però em penso que ja te’n fan, no? Ets llibreria de confiança per a molts…

  2. M’ho he passat molt bé llegint aquest llibre. Antològic, un autèntic fart de riure. Gràcies per aconsellar-me’l… Segueixes en la primera posició del meu ranking de consellers literaris!

  3. El mateix dic, Txeic!. Ramon: has estat molt convincent en la recomanació perquè som molts els que t’hem fet cas. I ha valgut la pena. Atenció a la recomanació, sobretot per per a profes, que faig jo al meu bloc.

  4. Retroenllaç: hiper-mega-tope-tetri-còsmic! « Soma

Deixa un comentari

