El dia dels ocells

Avui és el dia dels ocells (quina coincidència bonica: felicitats, Francescs!). Si no la coneixeu, mireu-vos aquesta web, la Enciclopedia de las aves: és una guia impressionant, completíssima i molt ben feta. A més, tinc l’honor de conèixer algun col·laborador. No cal estar malalt d’ocells per xalar una estona (l’ocell de la foto no hi surt, és un fabulós… Gamarús de Lapònia! Té tela, el gamarús…).
Anuncis

7 pensaments sobre “El dia dels ocells

  1. De les rapinyaires nocturnes el gamarús és la que més m’agrada… sense desmerèixer-na cap de les altres, perquè no n’hi ha ni una de lletja.

    Avui és el dia dels ocells… saps que no ho sabia? i se suposa que a casa hi tinc una colla d’ocellaires professionals!!

    Bon dia ocellaire!

  2. Ramonn!! M’han dit que hem vas trucar…!!! Hem sap molt greu. Estava sopant amb uns amics…!!! Com ha anat el dia dels ocells?? Espero que tot et vagi molt bé!!! Natura al Jardí!!!! Un llibre molt interessant!!!

    Jan

  3. Ai, la Elur també ha fet un post sobre el tema!! I ha posat un ocell que m’ha causat molta tendresa, té una mirada tota preocupada, pobret.

    Jo no hi entenc ni papa, sóc analfabeta total en matèria de natura. No sé com l’Alex i la Elur em poden suportar jajaja
    Però així, a primera vista, diria que la foto que has posat tu em recorda a la Hedwig l’òliba de Harry Potter :-))

  4. Assumpta, ens devem haver creuat per la xarxa… però devies viatjar en un altre cable! Vinc del post de la Elur, i m’ha fet gràcia un comentari… en un post semblant a aquest!

  5. Una mica gamarús, més aviat… Un dia faré un post amb els noms d’ocell que es fan servir d’insult. Tenen un no sé què d’afectuós, de… bé, ho deixo per al post.

Deixa un comentari

