Canvi de taula

http://www.flickr.com/photos/felixvaquerizo/4207975531/Vaig deixar el blog ara fa un any, amb un post que parlava del que ocupava la meva taula, un moble a mig camí entre la realitat i la figuració. Ja no hi són els llibres de Stegner i Villar, que em van agradar. El d’en Pla encara dura, en vaig fent glopets entre mos i mos. O potser són llepades a un caramel molt gran, que faig durar dies i dies… Ja no hi ha l’esborrany de la tesi doctoral del meu amic: es va publicar, i ara el seu lloc l’ocupa un senyor llibre que us recomano, amb les aventures d’en Verntallat. Jo… he acabat una novel·la, tot solet (ja tocava!), i ara busco editor. Estic a punt de començar-ne una altra, o vull pensar-ho. El blog es diria que torna a engegar, no? A veure què passarà…

Al decorat hi he afegit un obrecartes amb funda de pell, he canviat el bloc Multifin per un calendari de la UB, i ara tinc una finestra a mà dreta amb un jardinet i una menjadora per a ocells que m’han portat els Reis. Perquè he canviat de taula, i de ciutat, i de feina… L’ordinador amb que escric és el mateix, però sense el cable, perquè la bateria rendeix molt bé. La carcasa s’ha endut alguna patacada, però això el personalitza i el fa entranyable.

7 pensaments sobre “Canvi de taula

  1. Això és ben bé allò de “Decíamos ayer” :-))

    Doncs molta sort, a veure si trobes editor!! Espero que sí i ben aviat :-))

    Jo també he canviat els llibres del munt de la taula: Ara tinc Tots els contes, de Dickens, La Trampa i La Tapadera de Grisham, Jane Eyre de Charlotte Brontë i Històries imprevistes de Roald Dahl…

    No puc canviar de feina… perquè no en tinc… (però en busco… però res…)

  2. Això és com una trobada de vells amics. Assumpta i Marc, espero que trobeu una feina… tot i que feina ja en feu molta, només cal llegir els vostres blogs. A veure si el país dels Kokamuskes us ajuda a entretenir l’espera.

    Sophia, els ocells encara no han descobert la menjadora, o sigui que no he pogut fer jo la foto. Però la menjadora és així i aquests són els hostes que espero. Gràcies!

  3. He llegit el comentari, Fe. Avui l’he pres a la llibreria, n’estava esperant alguna referència. Els altres dos que vaig llegir em van agradar molt, més “En lugar seguro” que “Ángulo de reposo”.

Deixa un comentari

