Un senyor de Barcelona

Si jo fos en Josep Pla, diria que Un senyor de Barcelona és un llibre magnífic, interessant, generós, divertit. Un llibre d’adjectius precisos, encertats, d’un lèxic riquíssim i saborós. De les lectures d’aquest estiu, Un senyor de Barcelona, d’en Josep Pla, és la que més m’ha impressionat. Hi he conegut un senyor (el senyor Puget), una ciutat (Barcelona), un país al tombant de segle. I un escriptor i una llengua: en Pla és molt personatge i el català molt protagonista.
2 pensaments sobre “Un senyor de Barcelona

  1. Ramon! Com va la tornada a la feina? Segur que força interessant, oi? Jo ara m’estic llegint El vol de l’astor(el que em vas dedicar, te’n recordes?), i de moment no m’està decebent, tot i que encara em falta una mica més de la meitat. Ja parlarem

Deixa un comentari

