Les adquisicions d’aquest any

Podria semblar que m’he passat els últims dies llegint les novetats de Sant Jordi, oblidant els lectors d’aquest blog. Què fresc! Doncs no, llegir he llegit molt poquet, i escriure… gens! Ja ho heu comprovat els que em demanàveu per les adquisicions de la diada. Però han vingut dos dies de festa i he tingut prou temps, ja us poso al dia. Finalment, per un camí o per un altre, a casa han arribat: la Divina comèdia de Dante, en la edició bilingüe de Joan F. Mira (Proa, 2000). N’he llegit tres o quatre pàgines a l’atzar, i m’ha fet venir ganes d’estiu (me’l reservo). També m’ha fet il·lusió firar-me Me voy con vosotros para siempre, de Fred Chappell (Libros del Asteroide, 2008). I, de propina, dos llibres més: La isla, de Giani Stuparich (Mínúscula, 2008. Aquesta editorial m’ha decebut poques vegades) i Narciso negro, de Rumer Godden, una autora que he descobert fa poc. Ja aniré explicant com ho trobo tot. Pla, Rodoreda i Sales hauran d’esperar a l’any que ve. O potser no tant, ves a saber.
Anuncis

5 pensaments sobre “Les adquisicions d’aquest any

  1. Collons, amb tu és impossible seguir el fil… He estat tres dies buscant qui coi era Cortàzar, llegint-ne alguna cosa i maleint-me els ossos per la meva ignorància humanista, i ara de cop he de buscar a Chappell, Stuparich, Godden i llegir més d’un llibre de Minúscula.
    Sort que Dante em sona…

    Però també em sonava Cortàzar! Merda quina feinada….

  2. Biel, així ho espero.

    Camaleó, no n’hi ha per tant! Ni tu ets tan ignorant, ni jo tan savi… Sembla tot molt sofisticat, però em limito a parlar de llibres que m’agraden. També hi ha gent que experimenta i sembla algú de CSI, i ells et diran que són aficionats als bitxos…

    Espolsada, primer els hauré de llegir. Però aquestes dues editorials filen molt prim, eh…

Deixa un comentari

